14 stycznia 2017

169. In the morning I'll be better

(c) Medievaal (http://medievaal.deviantart.com/)

Wiemy, że dawno nic nowego się nie pojawiło i naprawdę przepraszamy, ale, jak zapewne sami wiecie, prawdziwe życie rozgrywa się gdzieś indziej. Ze swojej strony obiecuję Wam, że będziemy się starały pojawiać tutaj częściej. ;) A teraz bez dalszego przeciągania:



Alessa Belikov

Nie mam zbyt wiele grafik, ani za dużo do powiedzenia. Jak się macie? Ja próbuję znowu wgryźć się w grafikę, ale mam z tym problem. Chęci wciąż brak, tak jakbym się wypaliła.



Konstelacja

Witajcie! ;) Tak, wiem, długo mnie nie było, ale mam nadzieję, że to ostatnia taka dłuższa przerwa. Szkoła. zabija. Ale i tak ja lubię. Pamiętacie, jak Wam narzekałam na nową płytę OneRepublic? Okazało się, że ją pokochałam. Widocznie potrzebowała nieco czasu, żeby podbić moje serce ;p 
Mam nadzieję, że spodobają Wam się nasze prace. Te Alessy są absolutnie idealne, nie sądzicie? 


(z Alessą)
(KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM)


Drugi z Eterniiity

Życzę Wam wszystkim miłego tygodnia. ;)



1 komentarz:

  1. Full Stop
    Pobieram dodatki graficzne z notek 137, 134, 129. Chciałabym też pobrać z notek 165 i 151; mogę prosić o hasło? Mój mail: madziula0909@gmail.com
    Z góry dziękuję i pozdrawiam cieplutko xoxo
    Maggie

    OdpowiedzUsuń