3 września 2017

170. So gone with the sin my darling



Cześć.
Nic się tutaj nie dzieje. W większości. No ale jakoś mnie tak wzięło na grafikę wczoraj, no i postanowiłam w końcu pokazać to, co trzymam na dysku od początku roku. Do Photoshopa przysiadam dość regularnie, ale jak dotąd nie widzę sensu publikowania, nie wiem, do kogo mogłoby to dotrzeć.



No ale mimo wszystko, może przerwę ten bieg pustki. Nie załamujmy się. Zabijmy się o razu.

Moje życie jest przesiąknięte sądami i komornikami. Jak nie siedzę w pracy, to sobie w domu grzebię po jakichś stronach dotyczących tychże rzeczy. Coś poza pracoholizmem, który już zauważyłam? Nie wiem.

Wiele z tego, co się znajdowało na moim dysku wyleciało, ponieważ pozwano by mnie za taki syf.
Dzisiaj jest głównie grafika, ponieważ jakoś lepiej mi się to tworzy aniżeli dodatki. Nie wiem. Krótko i na temat.

Ponadto w czerwcu obchodziliśmy 4 urodziny. 100 lat nam i oby jak najdłużej. Nic nie przygotowałyśmy, grupowo nie udało nam się zebrać. 

Nie przeciągam, zapraszam.


Banner:



Sygnatury:






Nagłówki:
(czwarty to współpraca ze Scar)
















Koloryzacje:

POBIERZ

POBIERZ

POBIERZ

POBIERZ

POBIERZ

To w sumie na tyle. Wiem, że na taki okres czasu to bardzo mało.
Wolę jakoś robić grafikę, aniżeli dodatki.
Zatem do następnego.

xoxo, Sezam.

4 komentarze:

  1. Sezamku, świetna notka. Prace ciekawe i baaardzo kolorowe.
    Ciężko mi w sumie wybrać faworyta, bo każda z prac ma coś w sobie :)
    No i bardzo mi miło widzieć, że moje dodatki się przydają.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, rozumiem cie doskonale z pracą, sama ciągle jestem zawalona jak nie robotą to moimi dzieci (czuje sie staro o.O ) oby więcej twoich postów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny wybór, ale moim faworytem jest szósty nagłówek :)) Ma świetne kolorki i kompozycję :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. full stop

    pobrałam sygnaturę nr 124 na:
    https://podroz-do-przeszlosci.blogspot.com

    Dzięki bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń