1 stycznia 2017

168. I want honey on my table

(c) Carllton

Hej, witajcie po dość długiej przerwie. Generalnie to mam chyba najwięcej czasu ze wszystkich teraz, ale nie lubię dodawać notek sama, bo to w sumie blog grupowy i utarło się, że notki dodajemy wspólnie no i tak moje prace spoczywały na moim dysku dość długi czas, do momentu, aż stwierdziłam, że już w końcu przydałoby się dodać notkę. Także jestem dzisiaj sama.



Przypominam, iż każda notka ma przypisane własne, indywidualne hasło, więc jeśli wyrażasz chęć jego dostania, to pozostaw do siebie jakiś kontakt w komentarzu. Tam je dostaniesz.

A co u mnie? A pochwalę się! Od ostatniego mojego wpisu tutaj, czyli od jakiegoś 1,5 miesiąca troszkę się u mnie zmieniło. Upgardowałam w pracy i teraz pracuję w sumie powiązanej branży do sądu, a zatem kancelarii prawnej w niczemu nie dziwiącemu chyba departamencie postępowania sądowego. Niby poważni ludzie na poważnych stanowiskach. Prawie! W naszym pokoju wisi na ścianie Magda Gessler z parówkami, a o innych już nie warto wspominać i psuć umysłu.

A w graficznej części to przygotowałam znacznie więcej, ale to się nawet nie nadawało do pokazania, jakiś gorszy dzień miałam robiąc to. Ugh. Nawet nie mogę na to patrzeć, dlatego wstawiam to, co jeszcze mogę Wam pokazać, tak, by Wam oczy nie wypłynęły.

Music Tag:
A ponadto! Kiedyś (dawno i nieprawda) Erenae nominowała mnie do Music Taga. Taaaak, taaak. Tradycji stała się zadość i po 7, czy tam 8 miesiącach wstawiam to w końcu. Nie nominuję nikogo konkretnego, bo to już stare i niefajne. Jedynie osobę, która to czyta i chciałaby też się tak pobawić. Co prawda miałam problem z dobraniem piosenek. Szczególnie taką, która mnie opisuje. Ugh. 
Aha, no i uwaga, poniższa zawartość będzie przepełniona muzyką metalową.

Pytanka macie >TUTAJ<.

1. Piosenka, która mnie opisuje. 
Miałam problem z doborem takowej. Więc wybrałam taką, która po prostu opisuje jakąś kobietę. Broń boże nie mnie.



2. Piosenka, która opisuje moje uczucia.
Podczas robienia tamtej sygnatury nie byłam chyba najszczęśliwszą osobą na świecie.



3. Piosenka, która utkwiła mi w głowie.
Na czas robienia owej sygnatury utkwiła mi takowa. Obecnie zajmuje jej miejsce już inna.



4. Piosenka, która mnie rozwesela.
Organy i lalalalallalala. Przy tym potrafiłam z kumplem skakać po środku jednej z głównych ulic miasta w nocy. Tak.



5. Piosenka, która przynosi szczyptę smutku.
Ogólnie jak cały rodzaj muzyki, jaki tworzy poniższy zespół, ale to jest po prostu piękne.



6. Piosenka, która mnie uspokaja.
Katatonia to robi znakomicie, ale jest pewien majstersztyk, który robi to zdecydowanie lepiej. Przy odrobinie wyluzowania 20 minut (bo tyle trwa ten utwór, ale nadal za mało) błogości. Na świecie nie powstał jeszcze utwór, który byłby genialniejszy od tego.



7. Piosenka, która pobudza mnie do walki.
Nie tyle tekstem, co wydźwiękiem. R I S E  F R O M  O B L I V I O N.


Dalsza część sygnatur, które nie należą już do Music Taga:


Nagłówki:
(drugi to współpraca z Karoodx)




Stocki:

POBIERZ

POBIERZ

No i to na dzisiaj tyle. Nie wie, na kiedy się znowu zbierzemy na notkę, ale i tak zaobserwowałam niski ruch w ostatnim czasie na bloggerze, także... hucznie ta notka na pewno nie przejdzie.
Do kolejnego wpisu!
xoxo, Sezam.

6 komentarzy:

  1. Sezam, świetne prace! Strasznie podoba mi się 1, 5 i 7 sygnatura i nagłówek z The Walking Dead. Chętnie przygarnęłabym hasło do paczek, bo o ile pierwsze stocki mam, to drugich jeszcze nie ;) Może być na gg? I obiecuję, że podeślę kilka swoich rzeczy w piątek albo jutro wieczorem, bo w tym tygodniu tylko chodziłam do szkoły i odsypiałam sylwester xd
    Do usłyszenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Hasło już dawno wysłane :D

      Usuń
  2. 3, 6, 7 sygna i 3 nagłówek to moi faworyci <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Full Stop
    Pobieram dodatki graficzne z notki 145. Kontakt do mnie: madziula0909@gmail.com
    Prace jak zawsze cudowne, moje oczy nie mogą się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz, ale... wysłane xD

      Usuń