28 lipca 2015

122. I już się modlę do spadających gwiazd


Cześć misiaki. Dawno mnie nie było, znów. Zrobiłam sobie mini przerwę od wszystkiego właściwie, a teraz powoli wracam, próbując to wszystko ogarnąć. I mam nadzieję, że szybko mi to pójdzie. W każdym razie przygotowałam notkę na UH, bo się stęskniłam za tym szykowaniem wszystkiego i naciśnięciem 'opublikuj' XD. Prace nie są jakieś super, bo jak mówiłam, wracam i prawda taka, że przez długi, długi czas nie otwierałam fotoszopka :c Biedak się naczekał zanim się znów z nim pogodzę. 


 


Zamówienie na hotel-ff

Po dłuższym namyśle stwierdziłam, że przyjmę zamówienia. Nie wiem ile. Może jedno, może dwa. Zależy od rodzaju zamówienia. Więc to chyba to wszystko na chwilę obecną. Do następnego! 

Pozdrawiam,
Mrs.Punk

5 komentarzy:

  1. Cześć, chciałabym złożyć zamówienie ;).
    Szablon z układem zamkniętym.
    historie-spizem-pisane.blogspot.com
    Jeśli chodzi o zdjęcia, nie mam szczególnych typów. Liczy się przedstawienie Obozu Herosów (blog to grupowy fanfiction na podstawie książek R. Riordana) i trzech dziewczyn: blondynki o długich falach, brunetki z włosami do ramion i rudowłosej o króciutkiej fryzurce. Mile widziana też broń.
    Cytat: "Lepiej umrzeć, niż zdradzić przyjaciół", ale nie zależy mi na nim specjalnie. Jeśli jakiś inny pasowałby ci do koncepcji, pozostawiam ci wolną wolę - byle był o przyjaźni i/lub poświęceniu.
    Proszę o układ jednokolumnowy. Kolorystyka... hm. Ciekawym pomysłem byłoby przedstawienie dziewczyn na nagłówku jako trzy różne, wręcz przeciwstawne elementy. Wtedy blondynka miałaby przypisany kolor niebieski, rudowłosa czerwień, a brunetka złoto. I neutralne tło - białe, bladokremowe lub zupełnie czarne. Myślę, że oddałoby to idealnie ideę bloga. Mimo wszystko, to tylko pomysł - jestem otwarta na propozycje.
    Kontakt: jazzie2000.wn@gmail.com
    Hasło: "expecto auctor"

    Pozdrawiam, A.

    P.S. Wcale nie widać, że dawno nie pracowałaś z photoshopem :). Prace są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. omg 3 sygnaturka noo normalnie booska <33
    Bardzo podoba mi się również ten szablonik
    oraz informuje, że pobieram te sygnaturke

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 4 sygnaturka są bardzo ładne. Bardzo podoba mi się także 1 nagłówek. Oby tak dalej. ♥
    Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To z "Love Me Like You Do" jest magiczne *,*

    OdpowiedzUsuń