1 sierpnia 2015

123. I Failed You


Witajcie, moi drodzy! Może niektórzy z Was kojarzą mnie z GraphicPoison lub z Wyimaginowanej. Dla tych, którzy spotykają mnie po raz pierwszy: jestem Arachne i kocham OneRepublic... Ta, cała ja ;)
Przede wszystkim pragnę podziękować dziewczynom z Unfaithful Heaven za przyjęcie, ponieważ wkręciłam się do nich nielegalnie, że tak to ładnie ujmę. Jesteście najlepsze! 
Dzisiaj nie mam za wiele materiałów, ale obiecuję, że w kolejnej notce bardziej się postaram! Nagłówek z zombie i Lucy robiony na wyzwanie na War Of Beast, a ten z Imagine Dragons strasznie stary, jeszcze z Gimpa. Ze wszystkich jestem bardzo dumna!

Nagłówki


 

Sygnatury


Koloryzacje PSD


Dzisiaj bez zamówień. Mam nadzieję, że notka przypadła Wam do gustu. 
Do napisania!

11 komentarzy:

  1. Drugi nagłówek i ostatnia sygnatura skradły moje serce! Są piękne!
    bardzo się cieszę, że dołączyłaś do nas Arachne! I mam nadzieję miło współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ostatnia sygnatura mi samej nie przypadła zbytni do gustu, ale cieszę się, że przynajmniej się podoba ;)
      Również na to liczę!

      Usuń
  2. Witaj w naszych skromnych progach <3 Pierwszy i drugi nagłówek rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mi najbardziej podoba się ten z zombie ;)

      Usuń
  3. Drugi nagłówek podbił moje serce ♥ cudo ^^
    Z sygnatur najbardziej podoba mi się ostatnia :)
    District 13
    pobieram dwie pierwsze koloryzacje

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja w końcu zawitałam na UH! I widzę, że akurat trafiłam na nową osóbkę. Jak miło ♥ Moje serducho podbiła sygnatura z Demi - jest boska; a także czarno-biały nagłówek z tym fioletem. Czuję się zachęcona. Będę wpadać częściej :D
    District 13
    Tekstury: 53, 54, 50, 49, 48, pretty when i cry, 47, 46, 45, 43, 39, 31, 32, 33, 01, 03, 08, 07, 09, 30, 20, i want it all.
    Dziękuję i niedługo wrócę po coś jeszcze :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, chciałabym zamówić szablon, autor jest mi obojętny : )
    a) Szablon ma mieć układ zamknięty
    b) http://wspomnieniatomojezycie.blogspot.com/
    c) W sumie nie potrzebne mi zdjęcia. Chciałabym tylko by w nagłówku był napis Chimera. Chciałabym by mój blog nie był przesadzony i wyglądał schludnie i skromnie, dlatego proszę o jakiś prosty układ i nagłówek czcionką przypominającą pisaną ręcznie ( mam nadzieje, że zrozumiecie o co chodzi x d)
    d) "It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not."
    e) jak już wspomniałam nie chcę żadnych ekscesów. Jeżeli chodzi o kolory chyba biały i czarny, beż.. Coś w takich klimatach.
    Kontakt na mail: a.kate@o2.pl
    Z góry dziękuje za poświęcony czas i pracę : )
    Pozdrawiam, Chimeraa

    OdpowiedzUsuń
  6. District 13
    Pobrałam paczki z teksturami z notek :119, 110, 100, 96, 95, 76, 61 oraz 30.
    Obserwuję na stałe, bo prace, które widzę we wszystkich notkach mnie zachwycają!
    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. District 13

    Pobrałam szablon 164 tymczasowo na www.szepty-losu.blogspot.com który jest narazie zamknięty, gdyż pracuję nad nim.

    OdpowiedzUsuń