20 listopada 2016

166. Wish I was a normal human being

(c)Tiny Fox


Witamy w kolejnym zakończeniu tygodnia. Mamy nadzieję, że minął wam spokojnie :) Mamy dla was dzisiaj parę naprawdę wspaniałych grafik. Życzymy wam spokojnego poniedziałku! 

Pamiętajcie, że każda paczka w poście ma osobne hasło. Jeśli chcecie je zdobyć, napiszcie w komentarzu kontakt do siebie i paczkę, do której hasło chcecie otrzymać.






Mrs.Punk
Dawno mnie nie było, bo zrobić nic sensownego nie umiałam. Zajęłam się studiowaniem. Wiecie, zintegrować się z ludźmi z wykładów, obczaić kluby we Wrocławiu i takie poważne rzeczy. Ale! Żeby nie było, że tylko zabawa mi w głowie - moje pierwsze kolokwium zaliczyłam na 4.5, więc coś pożytecznego też robiłam. W zeszłym tygodniu udało mi się złapać wenę za rogi i zrobić kilka prac. 

^ z Erenae

Ostatni nagłówek z Alessą Belikov.

Zamówienie dla odkryje-skryta-prawde



W sumie to natchnęło mnie dość mocno. Nie ma co. Ale za to nie wiem, kiedy znowu się pojawię XD. Mam nadzieję, że szybko, a przynajmniej fajnie by było, ale no. Aj dont noł. 
Aha, przyjmę zamówienie, ale ostrzegam, że długo się na nie czeka! :D


Scar


Cześć! W poprzednim tygodniu ode mnie nic nie dostaliście. Za dużo miałam spraw na głowie. Dzisiaj wracam i mam parę nagłówków, dwie sygnaturki i szablon :) Naprawdę nie wiem, co mogę jeszcze dopisać.
Przyjmę jedno zamówienie. Jeśli ktoś takie ma, to czekam :)
Enjoy!

  

  
 
2 w/Alessa
3 w/Erenae



Alessa Belikov

Hej! Nie wiedziałam, czym Was dzisiaj zanudzić, więc wybrałam filmy :') Jutro (a w sumie wczoraj, bo piszę to w piątek, ale Wy czytacie to w niedzielę albo później. Skomplikowane. XD) wybieram się do kina na Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Obejrzałam chyba jeden zwiastun, więc liczę, że miło się zaskoczę. Oprócz tego... Po zobaczeniu wczoraj trailera Before I fall kompletnie ześwirowałam. Mój przyjaciel ledwo wytrzymywał mój atak fangirlingu ♥ Jest to ekranizacja jednej z moich ulubionych książek — 7 razy dziś, Lauren Oliver — i gra w niej moja ulubiona aktorka. No i jeszcze piosenka mojej ukochanej wokalistki w tym zwiastunie, no nie mogło być lepiej :')

Koniec mojej ekscytacji. Zapraszam do oglądania prac :3

sygnatury

nagłówki
2 — współpraca ze Scar
4 — z Mrs. Punk

Stephi

Siemka! Jestem zadowolona, bo nawet sporo grafiki udało mi się przygotować do tej notki. Ostatnio wydaję mi się, że czas mija tak szybko, ale to nawet dobrze, bo chcę już święta xd. Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia potrafię na chwilę zapomnieć o szkole i miło spędzić czas z rodziną, Może to wydawać się trochę dziwne, ale moja playlista jest zapełniona już samymi świątecznymi piosenkami xd. Mam nadzieję, że choć jedna moja grafika przypadnie wam do gustu. Miłych ostatnich godzin weekendu! Pa 





5 komentarzy:

  1. Jejku! <3 Bardzo dziękuję :3. Szablon jest przepiękny ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Alessa, ta sygnatura z Buzoliciem jest BOSKA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ile prac! Spośród tych wszystkich piękności nie da się wybrać faworyta, wszystkie są super! Sygnaturki genialne, tylko pierwszy szablon nie wiem, albo nie da sie go zobaczyć, albo mi sie nie wyświetla

    OdpowiedzUsuń