13 listopada 2016

165. Black is all that I see

(c)Erenae & Hanchesteria

Asking Alexandria - The Black

Witajcie w kolejnej notce. Tak, wiem, że mamy tyci problem z szablonem, postaramy się to poprawić jak najszybciej.
Dalej - każda notka ma indywidualnie przypisane hasło. Aby je uzyskać należy zostawić w komentarzu pod postem kontakt do siebie.


Dzisiaj jestem sama. No ale wg mnie obrobiłam się na tyle, by spokojnie dodawać samemu. Normalnie jak nie ja. Przygotowałam na dzisiaj poza grafiką również szablon i dodatki! THIS IS HUH! WOW!
Pamiętajcie również, że nabór jest nadal otwarty. Jeśli chcesz dołączyć do naszej blogowej rodzinki, wystarczy, że zajrzysz TUTAJ i zostawisz po sobie odpowiedniego maila. Na pewno się odezwiemy.

Ponadto pochwalę się! Zostałam kierowniczką mojego szczebla w pracy! Poczułam się normalnie ważna, ludzie przychodzą do mnie po pomoc, z pytaniami, problemami. A jeszcze fajniej, jak się potrafi im pomóc, a jeszcze lepiej, jak trzeba opieprzyć xD
Moja częstotliwość pojawiania się w notkach to raz na miesiąc. W sumie nie najgorzej. I tak jestem z siebie zadowolona, gdyż siedzę w pracy codziennie od 8 do 20-21. Dzięki wolnemu udało mi się coś nadrobić. Mogłam sobie wtedy odpocząć i posiedzieć trochę przy laptopie.


Sygantury:


w/ Alessa Belikov

w/Alessa Belikov

Banery:





Nagłówki: 

(8-my to współpraca ze Scar, a 9-ty z Konstelacją)












Szablon:

(dla Hedwigi
troszkę inaczej, bez koronek, o które proszono, ale z nimi po prostu brzydko wyglądał)

PODGLĄD | POBIERZ

Mogę przyjąć zamówienie na kolejny szablon, jednakże trzeba na niego poczekać. I to nie trochę, tylko taką małą wieczność >D


Speedart:
(już tym razem udało mi się ogarnąć Camtasię po niemiecku i dodaję w pełni sprawny speedart, bez mankamentów)


OBEJRZYJ


Tekstury:


POBIERZ



Koloryzacje:


POBIERZ

POBIERZ

POBIERZ

POBIERZ

To tyle na dzisiaj, do "zobaczenia" za tydzień, w (mam nadzieję) większym składzie. Zapraszam do komentowania :)

6 komentarzy:

  1. Tak! Doczekałam się! Szablon jest przecudny, Sezam! Bardzo Ci dziękuję :D Choć to zestawienie kolorów jest oryginalne, to przypadło mi do gustu ;) Warto było czekać ^^
    Jeszcze tylko proszę o hasło na e-mail: koko1234595@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jednak można się w końcu u mnie czegoś doczekać.
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba no i oby służył ;)

      Usuń
  2. Witaj!! <3
    Wszystkie prace są bardzo starannie wykonane. Bardzo lubie Twoją twórczość. Zwłaszcza do gustu przypadły mi tekstury, koloryzacje i sygnatury!
    Również prosiłabym hasło na mail: amy250822@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ogromnie miło mi się to czyta.

      Usuń
  3. Can I have the password pls ? ^^

    OdpowiedzUsuń