1 maja 2016

142. Keep it quiet here

(c) Lotus, Follow the Flame
Cześć kochani. Jako, że jest niedziela, to wspólnie z dziewczynami dodajemy kolejną notkę. Nadszedł nasz upragniony długi weekend. Jak tam go spędzacie?
Dzisiaj przygotowałyśmy dla Was głownie sygnatury i koloryzacje, ale przez to ta notka ma swój mono klimat. No i jeszcze kilka zadań formalnych.

Nabór jest nadal otwarty - szczegóły w ostatniej zakładce.
-------------------------------------------------------------------------------
Od 17 kwietnia każda notka posiada swoje własne indywidualne hasło na dodatki. By je uzyskać należy zostawić w komentarzu mail lub gg. Taką drogą otrzymacie hasło.

Erenae
Robaczki, ode mnie dzisiaj nie za wiele, ale spieszyłam się żeby zrobić cokolwiek przed wyjazdem. 

Sygnatury:
1. Piosenka, która mnie opisuje: La Camisa Negra
2. Piosenka, która utkwiła mi w głowie: Me Enamora
3. Piosenka, która sprawia, że jestem wesoła: Thing We've Got II
4. Piosenka, która sprawia, że jestem smutna: Back To December

Carllton, bardzo dziękuję za nominację. Otóż sygnaturki są tylko cztery, ponieważ więcej nie zdążyłam zrobić. No cóż - majówka = wyjazdy. Postanowiłam także kogoś nominować do MusicTaga - otóż polega on na odpowiadaniu na pytania poprzez piosenki, listę znajdziecie tutaj.
A ja nominuję współautorki tego bloga. Dziewczyny, do roboty! :>
Koloryzacje PSD:


Forain
Cześć wszystkim! Dzisiaj ode mnie dużo mniej, ponieważ nagle okazało się, że wyjeżdżam i nie zdążyłam dokończyć niektórych prac. Za to mam dzisiaj dla Was w ramach przeprosin paczkę 4 koloryzacji, które w ostatnim czasie zrobiłam. Nie są one z tych, co wiele zmieniają. Postawiłam w nich bardziej na naturalność i podkreślenie tylko kolorów. Mam nadzieję, że komuś się one przydadzą. A więc zapraszam dalej!

Sygnaturki:

Prace na WoB:

Paczuszka:
Pobierz

Sezam
Wszyscy gdzieś wyjechali, tylko ja siedzę w mieszkaniu. Na szczęście nie każdy z moich znajomych z uczelni wrócił do domu i jest z kim poimprezować. Zrobiłam Wam dzisiaj więcej koloryzacji, bo w sumie kogo tam obchodzi grafika. No nie oszukujmy się. Ale wszystkim życzę udanej majówki ;)
Zamówienie oddam hmm,w przyszłym tygodniu. Mam wolne od minionego piątku do 16 maja z wyjątkiem jednego dnia, więc chyba zgniję w tym Photoshopie, tym bardziej, że nie zamierzam nigdzie wyjeżdżać.
No i ważne. Maturzystom życzę powodzenia na tym batalionie. Szczególnie z matmy, zrobię paczkę-niespodziankę dla tych, co uzyskają lepszy, lub taki sam wynik jak ja z matematysi <3 hyhyhyhy.

O no i jeszcze mam zamiar założyć sobie prywaciaka. Czyli miejsce, gdzie wszystko byłoby od początku do końca po mojemu. Ale to taki luźny plan. Czy znalazłby się ktoś, kto chciałby to zobaczyć?
Ok, zapro na część graficzną.

Sygnatury:




Nagłówek:
Nagłówek z jakiejś starej instrukcji Lotus, znaczy tak bardzo tego tutorialu się trzymałam, że generalnie nazwałabym to nagłówkiem stworzonym za wykorzystaniem stocków dołączonych do materiałów do tamtejszej instrukcji.

Koloryzacje:








To w sumie tyle, zapraszamy za tydzień xoxo.

7 komentarzy:

  1. Hejo! Jeju, jakie piękne prace! Od Erenae najbardziej podoba mi się trzecia sygnaturka, od Forian druga sygnaturka i pierwszy nagłówek, a od Sezam trzecia sygnaturka :D I jeszcze się powtórzę: piękne prace! ^^
    Pozdrawiam słodko x
    ps. Mogłabym prosić o hasło? gg: 51379565

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega blog jestem tu pierwszy raz.. Mega pozytyw z mojej strony jesteś extra i te prace po prostu idealne mogła bym prosić o hasło do paczki e-mail : sam.cat@o2.pl więc będę tu często zaglądać ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog grupowy, nie prywatny, jesteśmy tutaj w kilka, ale we trzy dodajemy notki. W każdym razie dziękujemy bardzo ;)

      Usuń
  3. Przepraszam nie wiedziałam ... ale prace IDEALNE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam nie wiedziałam ... ale prace IDEALNE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie wchodziłam na waszego bloga, ale to tylko z braku czasu ._.
    Mam wiele notek do nadrobienia, ale napiszę to wszystko pod tym postem :D Pracę Erenae jak zwykle cudowne, naprawdę nie umiem się zdecydować, która praca jest moim faworytem :) Kolejna jest Forain, śliczne sygnaturki i pierwszy nagłówek <3 Nie mogę przestać go podziwiać :) No i na końcu Sezamek Świetne sygnatury, chyba najbardziej podoba mi się ta przedostatnia :)

    Ślicznie prosiłabym o hasełka do dodatków z tej notki, a także: 140 i 141. Najlepiej na e-mail: fan0tazja@gmail.com tam najczęściej zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zapominalska ja ._.
    Full Stop

    Kredyty znajdują się u mnie na blogu http://fantazja-graphics.blogspot.com/p/kredyty.html :)

    OdpowiedzUsuń