24 kwietnia 2016

141. You Can See My Heart Beating


Hej robaczki. Kolejna niedziela -> kolejny post. Jak wam minął tydzień? Dajcie znać :>
Razem z dziewczynami specjalnie dla was przygotowałyśmy kolejny post pełen grafiki jak i dodatków. Nie będę przedłużać, w końcu nie po to tu jesteście żeby czytać moje wypociny.
Zapraszam do dalszej części notki ♥


Erenae
Ode mnie dzisiaj w sumie tyle. Mam nadzieję, że grafika się wam spodoba, a dodatki okażą się przydatne.

Ikony:

Sygnatury:

Nagłówki:

Tapeta:
po obejrzeniu odcinka nie mogłam się powstrzymać

Koloryzacje PSD:

Tekstury:


Pliki PSD


Sezam

*wiem, że mam zamówienie. Kiedyś oddam. Na pewno. Wojskowy Absurd Techniczny zabiera mi 85% życia. Laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki, laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki, laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki, laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki, laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki, laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki, laborki, ćwiczenia, kolosy, wejściówki. Czujecie tę magię?*

Sygnatury:


Nagłówki:




Tekstury:



Koloryzacje:



Forain
Znów jestem tą, co dodaje najmniej, ale cóż... przez 3 dni w tym tygodniu byłam wyłączona z jakiejkolwiek pracy przy komputerze. A czemu? Odpowiedzią są egzaminy. Na szczęście mam to już za sobą i będę teraz miała czas na zrehabilitowanie się. Nie przedłużając - zapraszam!

Ostanie dwie sygny, to współprace z Azulmez ♥

9 komentarzy:

  1. kradnę paczkę koloryzacji i ślicznie proszę o hasło na gg: 44956416 :3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace naprawdę.Nie mogę się aż na nie napatrzeć(: Najbardziej podoba mi się druga sygnaturka Forain (:
    Pobieram paczkę koloryzacji i teksturek i proszę o hasło na mój mail
    mixups178@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z prac Erenae najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka, takie delikatne, ale żywe wiosenne kolory oraz ostatni nagłówek. :)
    Z prac Sezama moimi faworytami są pierwszy (przy okazji szkoda, że nie dorobiłaś do niego css'u :D) i ostatni nagłówek.
    Z sygnaturek Forain najbardziej spodobały mi się druga i czwarta.
    Naprawdę świetne prace, można oczy nacieszyć. :D


    Pozdrawiam,
    Aveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszego zawsze mogę dorobić :D nawet miałam takowy zamiar, ale to jak będę miała spokojniej na moim Absurdzie :< inżyniera mi się zachciało. A tak ogólnie to dziękuję bardzo :3

      Usuń
  4. Full Stop
    Pobieram wszystkie tekstury i pliki .PSD Erenae z tego i ostatniego posta (141, 140).
    Ewentualne prace z użyciem danych tekstur będą wstawiane na saddlerve.deviantart.com
    Mój mail: darkmelodyteen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby tutaj kulturalnie wykrzyczec że wszystkie te prace bardzo mi się podobają i poczułam się przygnieciona ich pięknem....chyba się nie da :D Więc powiem tylko że wszystkie są naprawdę niezwykłe i wszelkie wybieranie faworyta jest w tej notce nie do zrobienia. Dałyście czadu ♥ Pobieram sobie koloryzacje i PSD od Erenae z tej i poprzedniej notki ♥♥
    Czekam na kolejną tak epicką notke!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej dziewczyny! Dawno u Was nie komentowałam, choć z notkami jestem raczej na bieżąco - zawsze wszystko jest pierwsza klasa. Tak samo w tym poście.
    Erenae, Twoje prace zawsze są piękne :) Z notki najbardziej podobają mi się ikony, ostatnia sygnatura oraz drugi i trzeci nagłówek - cudeńka <3
    Sezam, nagłówki są najlepsze - pierwszy wymiata.
    Forain, pierwsza i druga sygnatura są super :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Apaixonada por tudo *---* meu deus, vcs são mt perfeitos!!!
    E-mail: joananunesrocha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prace *-*
    Moją uwagę szczególnie przykuły ikonki Erenae, są świetne! ♥
    Bardzo podoba mi się drugi nagłowek Forain *o*
    Pobieram dodatki
    e-mail: eternitygraphics@wp.pl

    OdpowiedzUsuń