10 kwietnia 2016

139. Keep on Fallin'

(c) Erenae
Hej robaczki. Póki co systematycznie próbujemy z notkami co tydzień. Miejmy nadzieję, że taka aktywność na blogu się utrzyma. Dziś notka ode mnie (Erenae) i Sezam.
W związku z ostatnimi pytaniami o nabór - informuję, że został on otwarty - szczegóły znajdziecie w odpowiedniej zakładce.
A teraz zapraszam do graficznej części notki.


Erenae

Sygnatury:

Nagłówki:
                                                         ^współpraca z Lotus^
^współprace z Victim^

Sezam


Nagłówki:





Koloryzacje:
Jeśli coś pobierasz - pamiętaj o regulaminie







To tyle na dzisiaj. Do następnej notki xo

2 komentarze:

  1. Moimi faworytami są dwa pierwsze nagłówki Erenae i pierwszy oraz czwarty Sezama ♥
    Candice oraz moje ulubione kwiaty to coś, co uwielbiam, a ten z Victorią to już kompletnie kocham. Te kolory, liście i moje ulubione (!) podpalone kartki z nutami. Taki leśny i mroczny się wydaje, że aż się rozpływam ♥ Po za tym Victoria ma taką urodę, która pasuje do tego klimatu w sam raz :P
    Karen bardzo lubię, po za tym te jej rude włosy! W ogóle nagłówki z rudymi mi się mega podobają. W drugim nagłówku to samo, rude włosy! :D Może kolory za jasne jak na mnie w pierwszym, ale podoba mi się. Natomiast w drugim wszystko mi się podoba.
    Z wszystkich sygnatur Erenae najbardziej podoba mi się trzecia :D Chociaż inne też są śliczne, to jednak ta zwróciła moją uwagę!
    Na koloryzacjach się nie znam, także się nie wypowiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Baixei os colorings <33 ficaram lindoos

    OdpowiedzUsuń