3 kwietnia 2016

138. Stop Playin'

(c) Erenae

Erenae
Cześć robaczki. Ode mnie dziś za dużo nie zobaczycie, ale ostatnio swój graficzny czas poświęciłam bardziej robieniu szablonów na GraphicPoison, gdzie serdecznie zapraszam.
 W każdym razie coś tam mimo wszystko dla was mam.


Sygnatury:

Blendy:
(ostatni to współpraca z Forain)

Koloryzacje PSD:

Forain
Hej wszystkim! Dziś dosyć ubogo, a powiedziałabym, że wręcz bardzo ubogo. Niestety, ale nauka totalnie mnie pochłonęła. Dodatkowo Ci nauczyciele totalnie oszaleli. Z chemii dostałam na weekend 3 karty pracy, z biologii 2, z geografii 1, a z polskiego 2. I wszystko musiałam zrobić na jutro ;-; (tj.poniedziałek) Chciałam naprawdę coś przygotować na tą notkę, ale siedziałam i robiłam ćwiczenia :< Kolejnym razem przygotuje dla Was trochę stocków i koloryzacji. Tymczasem zapraszam dalej!

Blend:
Współpraca z Erenae

Trzymajcie się cieplutko!

6 komentarzy:

  1. Każda praca mnie urzekła. Wszystkie są idealne i aż chce się na nie patrzeć bez końca ^^
    Jeśli miałabym wybrać najlepsze (wg mnie) prace, to byłyby to dwie pierwsze sygnatury. Uwielbiam te kolorki. <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na GV :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy blend skradł moje serce <: Bardzo podobają mi się kolory i ustawienie stocków <:
    pozdrawiam ^^
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo! :3
    Strasznie spodobała mi się pierwsza sygnatura (ta z dark angel) *-* Kto na niej jest? Bo skądś go kojarzę, ale nie wiem jak się nazywa xD
    Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  4. "I See You"

    Pobieram prace psd z notki
    118. Freaks come out ,aby poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, serio, nie mogę się napatrzeć, zazdroszczę talentu, pomysłów i w ogóle weny.
    Pozdrawiam cieplutko,

    Hanchesteria xx
    [http://weathered-soul.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  6. - Full Stop -
    Pobieram tekstury z notki 136 i paczkę png ze 137. ^^

    OdpowiedzUsuń