26 czerwca 2015

116. The Book of Souls

Iron Maiden - The Book of Souls

(c) Carllton
Witam wszystkich. Dzisiaj dodaję kolejną notkę, To już ostatnia notka mojego stażu tutaj. Okaże się, jak potoczą się moje losy ;) Dzisiaj wszyscy oficjalnie zaczynają wakacje, także cieszmy się wszyscy i radujmy :D
Baaaardzo spodobał mi się utwór z opisu. Po 5 latach przerwy mój przenajulubieńszy zespół wydaje płytę. Ale dopiero we wrześniu, ale i tak już nie mogę się doczekać. W tym roku dużo moich ulubionych artystów wydało, bądź wyda nowy album <3 genialność.
Zapraszam na grafikę!

Sygnaturka:


Nagłówki:
(ostatni to współpraca z GlowNoxShadow)





Koloryzacje:





Ode mnie to tyle. I suprajs, bo Nath dorzuca się do notki ^^ A więc jak na razie to mogę wam powiedzieć, "do zobaczenia". Pozdereczki :D

NATX

Witam wszystkich! Ja dzisiaj tylko oddaję zamówienie dla Lucy Martin. Może niedługo ukaże się moja notka z samymi wolnymi szablonami i nagłówkami, ale to się zobaczy :D
A poza takimi informacjami, to jak się czujecie przed zakończeniem roku? Ja skaczę z radości, jeśli mam być szczera. Mam dość nauki i z chęcią rozpocznę wakacje z hukiem :)

Zamówienie:

Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Nagłówek nr 3 autorstwa Trve Sezam i szablon Natx - rewelacja ! Zakochałam się po ich ujrzeniu :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie!
      Pozdrawiamy :D

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo :D jest to mój ulubiony nagłówek jak do tej pory xD

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się nagłówek Sezam, ten czarny. Jest genialny!

    OdpowiedzUsuń