25 września 2016

159. They came like moths to a flame

(c) Lotus, Follow the Flame

Witajcie kochani, staramy się, by blog żył, by posty pojawiały się regularnie, ale nie zawsze się udaje. Głównie dlatego, że większość graficzek jest na urlopie.
Dlatego też, poszukujemy nowych duszyczek do naszej załogi.

Jeśli chciałabyś do nas dołączyć, to zapraszam do zakładki nabór.
Tam jest już wszystko wyjaśnione. Aczkolwiek proszę być cierpliwym, nie siedzę na laptopie 24/7.
Tyle słowem wstępu, zapraszam dalej.




Sezam

Jej, wydaje mi się, że i tak często dodaję coś do notek, a przerwa i tak wynosi jakiś miesiąc, dwa. Słabo. Ale teraz zmieniłam pracę na bardziej spokojną, bo pracuję w sądzie, w ramowych godzinach pracy, mam wolne popołudnia i weekendy. Tworzenie grafiki stało się bardziej przyjemne.
Wiem, że mam do kończenia współpracę i szablon. Ja to zrobię, bo mam już na to czas.

Tak, jest mało i nie mam dodatków. Ale to jest moja domena. I wina tego, że istnieje YouTube.

Ikonki:


Sygnatura:



Nagłówki:



Speedart:


(speedart wyszedł dość rozciągnięty i nie umiałam tego naprawić, ale to chyba nie aż taki problem, ponadto zawiera pauzy, bo akurat do mnie dzwonili)


Mrs.Punk

A mnie to długo nie było :D. Głównie dlatego, że teraz korzystałam z ostatniego miesiąca wakacji, a teraz został mi tylko tydzień i zaczynam pięcioletnie studia XD. Dużo też nie mam, ale jak było wyżej napisane, staramy się coś dodawać. Postaram się następnym razem namodzić więcej. 

 
 
Kristen <3 Sam <3.

Tak ich kocham!

A na koniec współpraca z Alessą! :) 

Boże, ale biednie :D. Do następnej! No i czekamy na zgłoszenia! 

6 komentarzy:

  1. Sezam - drugi i trzeci nagłówek <3
    Punk - pierwsza sygnatura!
    Świetnie dziewczyny, jestem dumna, że notka się pojawiła :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa! Sezam, uwielbiam cię za ten nagłówek z Olim! <33 i powodzenia z pracą życzę :D
    Mrs. Punk, pierwsza sygnatura jest taka cudowna! te kwadraty, lustra, czy to to tam jest, nadaje takiego świetnego efekty, że wow! :D i omg... dobrze widzę? Czy to Sam Claffin na drugiej sygnaturze? I tekst piosenki x ambassadors? Bożże... lepszego połączenia być nie mogło! ♥

    Pozdrawiam Was obie ^^ xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome post as always <33 The signatures are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo!
    Dziewczyny, cude grafiki <3
    Sezam - nagłówek z Jokerem c:
    Mrs. Punk - pierwsza sygnatura :3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń