26 czerwca 2016

146. Make me feel like I'm real and alive

(c)Konstelacja


Konstelacja

Witajcie! Jak widzicie już po urodzinach. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, mogąc tutaj być z tak utalentowanymi dziewczynami! Aktualnie rozkoszuję się zwycięstwem Polaków (jeszcze nigdy tak się nie darłam z powodu facetów latających za piłką, starając się strzelić do bramki) oraz ostatnim odcinkiem GOT, który już jutro rano. Jako że wakacje już się rozpoczęły, nareszcie będę mogła obejrzeć go na żywo! Jon ma zostać Królem Północy (w wypadku wybrania Sansy do tej roli chyba się potnę). Starkowie muszą w końcu się odegrać, nie sądzicie?




Sygnatury
^Uwielbiam! Chociaż znając mnie pokochałabym cokolwiek z Sebastianem **^
^Czy ktoś z was również czeka na kolejne odcinki Wikingów? Aż nie mogę się doczekać Ivara!^

Nagłówki

Zanim cokolwiek dodam, muszę nadmienić, że ostatnio wcale mi nie wychodzą. Robiłam za dużo sygnatur i bannerów pod rząd i teraz widzicie tego skutki ;(

Ikonki

Bannery
^Wciąż nie potrafię się pogodzić ze śmiercią Roba ;(^

Koloryzacje PSD


Erenae
Hej misie. Ode mnie dziś tak średnio - nie za dużo, nie za mało. Nie przedłużam i lecę uczyć się do zaliczenia. Trzymajcie się xo

Ikony

Sygnatura

Banner

Nagłówki

Koloryzacje PSD



Sezam
Powoli powracam do życia. Jeszcze tylko 3 examy i dziewięciodniowe praktyki ("dzięki" którym nie pojawię się 11 lipca -.-), a potem ukończyć seminaria w pracy i gotowe. Moją egzystencję można będzie nazwać wtedy życiem. Mrrr, nareszcie.

Sygnatury:



Nagłówki:
( nagłówki 1-5 to kolejno współprace z: Erenae, Alessa Belikov, Fantazją, Konstalacją, Azulmez; ostatnia praca to nagłówek do szablonu, który jest w robocie, w następnym poście, w jakim się pojawię będzie można go ujrzeć.)




Forain
Sygnaturki:


Blendy:





18 komentarzy:

  1. Dziewczyny cudowne prace
    Jesteście mega zdolne.
    Choć muszę przyznać i wyróżnić zarazem pierwsze dwa nagłówki Sezam
    matko dziewczyno one podbiły moje serducho <3
    Życzę udanych wakacji i do następnej notki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem prac Konstelacji. Ma naprawdę ogromny talent i cieszę się, że tutaj zawitała. :D Nie mogę zobaczyć prac Erenae tak jakby nie chciały się wczytać. :(
    Pobieram dodatki i proszę o hasło (Erenae na moje gg ;D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konstelacjo, błagam, zrób szablon z tym ostatnim nagłówkiem. *-*
    Banner z GoT jest świetny. Choć nie przywiązałam się zbytnio do Robba,jego śmierć też mnie zasmuciła. W końcu to Stark. :/
    Erenae najlepiej wyszedł zdecydowanie banner. Aż nie potrafię się na niego napatrzeć. <3
    Co do prac Sezam, czwarty nagłówek i ostatnia sygnaturka skradły moje serducho. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dziękuję! Też mi się podoba, tylko niestety CSS nie jest moją najsilniejszą stroną. Jeśli znajdę czas obiecuję spróbować coś wykombinować, ale nic nie obiecuję ;)
      Pozdrawiam, Konstelacja

      Usuń
  4. Sygnaturka z Alicją to życie. Pozdrawiam.

    Te, Bacha, naucz mnie robić ikonki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Full Stop
    Pobieram wolny szablon: http://funkyimg.com/i/233jR.png z notki 130. Eyes Shut na podstronę Katalogu Opowiadań O Wampirach, którą można znaleźć TU. Na razie jest tam tylko notka informacyjna, ale mam nadzieję, że nie przeszkadza to za bardzo :)
    Pozdrawiam,
    Zakręcona

    OdpowiedzUsuń
  6. Sygnaturki Konstelacji są naprawdę świetne! A o pracach Erenae już chyba nie muszę wspominać, jak zwykle mega!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace, dziewczyny! Najbardziej urzekły mnie sygnaturki Forain, trzeci nagłówek Konstelacji i banner Erenae *-*
    Ściskam Was wszystkie cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest możliwość zamówienia u was kart bohaterów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Wystarczy, że je zamówisz u wybranej autorki. Potem musisz poczekać na przyjęcie zamówienia :)

      Usuń
    2. Nawet, jeśli byłoby to zamówienie na dość dużą ilość kart? PS: Jak takie zamówienie miałoby wyglądać?

      Usuń
    3. Wszystko masz w regulaminie :)

      Usuń
  9. Konstelacjo - także przeżywam ostatni odcinek Gry o Tron! Tak, Jon będzie Królem Północy (czy tylko ja miałam wtedy ciary?? ^^)! Moim skromnym zdaniem nie uśmiercą go. Chociaż co sezon jakiś król ginie to tym razem to będzie Cersei :3
    A co do prac... świetne! Wow, macie talencik! Sezam - świetny nagłówek! Nie mogę się doczekać efektu końcowego :)
    Pozdrowienia dla całej ekipy!
    Dv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śmiem nawet twierdzić, że scena ustanowienia Jona królem była jeszcze bardziej poruszająca niż koronacja Roba. Chyba miło w końcu zobaczyć, że Starkom sprzyja los po tak długim czasie. ;)

      Usuń
  10. Konstelacja! Zdobyłaś moje serce sygnaturką z Błaszczykowskim <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Doszły mnie plotki, że 7 sezon GOT nie będzie ostatnim, ale 8 który będzie liczył 6 odcinków. Wiesz coś może na ten temat? Co jak co ale ostatni sezon był niesamowity i chyba obejrzę go ponownie :D Cudowne prace jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. ;) 7 sezon ma mieć podobno 7 odcinków, a 8 6. Jak dla mnie to nawet lepiej, jeśli każdy odcinek będzie pozostawiał nas z takimi odczuciami jak Battle of Bastards czy Winds Of Winter.
      Dziękuję za całą załogę!

      Usuń