9 sierpnia 2015

125. If I had a heart


Witajcie! Nie wiem jak Was, ale mnie czeka w środę powrót do szkoły. Z jednej strony się stresuję, bo to ostatnia klasa, ale tak naprawdę to się cieszę. Brakowało mi bycia największym kujonem w klasie xd
Moje wakacje można podsumować trzema słowami: pisaniem, serialami i grafiką. Jeśli chodzi o seriale, to jestem prawdziwą znawczynią i narkomanem. ;) Nie jestem pewna, czy niektórzy z Was wiedzą, ale oglądanie niektórych serii jest tak samo wyniszczające jak prawdziwe zażywanie używek. Na przykład taka Gra o Tron lub Wikingowie, którzy stali się moim chyba najsilniejszym nałogiem. (Ragnar ma być z Lagerthą!). 
Jeśli chcecie, napiszcie w komentarzu, jakie seriale wy oglądacie. Jestem bardzo ciekawa ;) 
W dzisiejszej notce 4 sygnatury, z czego ostatnie 2 są naprawdę stare, 3 nagłówki oraz 3 koloryzacje PSD. ;)
Sygnatury
^współpraca z Misao^

Nagłówki
^współpraca z Fluffy Cookie^

Koloryzacje

Mam nadzieję, że notka się podobała. ;) Następnym razem postaram się dodać jakieś szablony i stocki. Może nawet spróbuję swoich sił w robieniu tekstur? Zobaczymy. 
Jeśli chcecie, proponujcie, z kim chcielibyście zobaczyć prace.

7 komentarzy:

  1. Z przyjemnością zobaczyłabym szablon z Josephem Morganem i Niną Dobrev

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę pobrać nagłówek z notki i stworzyć z nim własny szablon (oczywiście, na potrzeby własnego bloga, a nie jakiejś szabloniarni itp.)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) W każdym razie, jeśli chodzi o moje prace ;)

      Usuń
  3. District 13
    Pobieram nagłówek http://funkyimg.com/i/YPEj.png z notki 119 'A Call To Arms' na użytek bloga I die each time you look away

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo już do szkoły? To w jakim Ty kraju mieszkasz? Oglądam trochę seriali: Teen Wolf, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, The Originals (jestem trochę w tyle z odcinkami), Once Upon a Time, Arrow, The Flash, The Fosters, Devious Maids, Baby Daddy, Young&Hungry, Faking it, Big Bang Theory, Reign, Beauty and the Beast, Orphan Black i to chyba tyle. Wypisałam tylko te, które są ciągle lecą.
    2 (Barry!!) i 3 sygnatura są świetne! Bardzo ładne nagłówki! Po koloryzacje może kiedyś wpadnę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Niemczech ;) Tutaj mamy krótsze wakacje, ale więcej wolnego w roku szkolnym.
      O, kurde! jestem ciekawa, jak ty godzisz te wszystkie seriale z życiem prywatnym ! hahaa
      I dziękuję!

      Usuń
    2. ooo to te wolne w roku szkolnym też jest dobre! Macie przynajmniej momenty w których można se odpocząć, a nie tak jak u nas, że tego wolnego to jest bardzo mało...
      Ja nie mam życia prywatnego :P Jak się ma tyle seriali i milion książek do przeczytania to się nie zna czegoś takiego jak życie prywatne :P Ale jak mówisz o szkole/studiach to jakoś udało mi się zdać dwa lata :) W dzień chodzę na zajęcia i jak jest jakieś kolokwium/egzamin to się uczę w dzień, a po nocach nie śpię i nadrabiam seriale

      Usuń