26 maja 2015

111. All I wish is to dream again



Witam wszystkich serdecznie. Jestem nową stażystką na tym blogu. W internecie tytułuję się jako Sezam, Trve Sezam, ewentualnie Sejzem. Wiem, że już mnie chyba znacie z innych blogów, opanowałam Wam blogosferę i jestem nawet tutaj. Postaram się nie nawalić i mam nadzieję, że będzie nam się wszystkim tutaj miło współpracowało.
Nie przepadam za opisywaniem siebie, bo nie myślę, że kogoś może to interesować, ale tak dla zasady: skończyłam mat-fiz-inf i jestem przyszłą studentką (jej, jak to brzmi), która interesuje się rysunkiem (jak narysuję coś nowego, to podrzucę link do dA), oczywiście grafiką i muzyką. Lubię też oglądać filmy. Wolę nikogo nie straszyć bardziej szczegółowymi informacjami o moich wszelkich upodobaniach tak z początku.
Skoro przetrwaliście część oficjalną, to zapraszam na część graficzną ;)


Sygnatury:




Baner:




Nagłówki:
(pierwszy to współpraca z Caudire, przedostatni z Shandie)








Koloryzacje PSD:






Może nie ma tego wszystkiego tak wiele, jak planowałam, ale mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się spodobało.
Jeśli macie jakieś propozycje, piszcie w komentarzach :)
Do następnej notki.

4 komentarze:

  1. Wspaniała notka ♥ Bardzo podoba mi się sygnatura na początku posta, jest prześliczna! Ma wspaniałe kolorki a wykonanie jest po prostu idealne. Nagłówki są wspaniałe, ale ich narobiłaś xD. Ten pierwszy i ostatni to moje faworyty.
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne notka, nagłówki to cudo ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam szablon nr 137 na bloga http://prekusja-jennifer.blogspot.com/
    district13

    OdpowiedzUsuń