23 kwietnia 2015

104. She knows what I think about



Może zacznę od zwykłego "Cześć" :)
Jestem jedną z nowych stażystek, a mój "pseudonim" to Rebellious. Kojarzy mi się z moją ulubioną trylogią Igrzyska Śmierci.
Tak pokrótce coś o mnie. Mam na imię Weronika. Obecnie uczęszczam do klasy II gimnazjum. Grafiką zajmuję się od ponad roku. Pewnie tego nie widać na moich pracach, wolno się uczę :P
Oprócz grafiki interesuję się muzyką, konkretnie wokalem. Nie słucham jakiegoś konkretnego gatunku muzyki, od zespołów rockowych, przez rap, aż po dudstep. Lubię czytać książki, głównie fantasy, ale dobrymi książkami historycznymi nie pogardzę. 
To na tyle z informacji o mnie. 
Na moją pierwszą notkę tutaj przygotowałam sobie 4 nagłówki, 3 sygnatury oraz jeden plik psd. 
Do zobaczenia w kolejnej notce, pozdrawiam :*



~Nagłówki~



~Sygnatury~



~Plik psd~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz