16 kwietnia 2015

102. Find the El Dorado

Cześć! Jestem nową stazyską o nicku Fluffy Cookie. Nie umiem opisywać siebie, wiem napiszę tylko kilka słów. Uwielbiam Koreański pop, więc odbije się to na mojej grafice, oczywiście nie zabraknie również gwiazd filmowych or piosenkarzy spoza K-popu :). 

Grafiką zajmuję się około roku, ale swoje zainteresowanie w blogach odkryłam już dwa lata temu Gdyby nie przeprowadzka do Irlandii zapewne nie byłabym zainteresowana grafiką. Po za tym zajmuję się również edytowaniem wideo w svp, robieniem filmików na youtube oraz tańcem. To chyba tyle o mnie czas na grafikę!



Nagłówki:

Ikony:
 
 
 

Speedart: 

Koloryzacje: 


4 komentarze:

  1. Fajne nagłówki, podoba mi się pierwszy, drugi i piąty :) A z ikon pierwsza i szósta. :D

    Życzę również powodzenia na stażu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne dla oka nagłówki.

    Poza tym, w ogóle... zaniemówiłam widząc szablon główny. Tyle perfekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. District 13
    Pobieram szablon 147 na bloga http://truth-or-dare-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwszy i trzeci nagłówek. Wydają mi się najbardziej przejrzyste i wyraziste. W pierwszym zmieniłabym tylko zwykłą czcionkę na jaśniejszą, bo osobiście nie przepadam za ciemnymi napisami :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń