14 marca 2015

96. You've Got Me Going Crazy

Witam. Miałam być dopiero na setną, ale patrząc na to jak tu pusto stwierdziłam, że czas coś dodać. Dziś co prawda notkę miała dodać Natx, ale wyszło tak, że zamieniłyśmy się terminami. Także notki od Nat możecie się spodziewać jakoś w środku tygodnia. W następny weekend powinna się pojawić notka od StrayHeart, a 25-26 marca od Mrs.Punk. Także już niedługo setna notka. W końcu blog zaczyna ruszać po dłuższym zastoju.
Co u mnie? Hmmm... wczoraj zawirusowało mi lapka, więc dopiero po kilku godzinach udało mi się odzyskać pliki. Byłam pewna, że wszystko przepadło, ale jakoś udało mi się przeskanować moje zapasy i zrzucić je na Dropboxa. Tym sposobem mam co dziś dodać do notki. Zapasów trochę mam także w setnej notce będzie na bogato, ponieważ stwierdziłam, że oddam wszystko co mam w folderach.
Jeśli chodzi o zamówienia to ich nie przyjmuję, bo nie mam za wiele czasu. Aczkolwiek dodałam dziś notkę na Zaczarowanych Szablonach - klik. Także jeśli chcecie coś zamówić ode mnie to tam możecie to zrobić. To chyba na tyle. Tym razem już na pewno mogę wam powiedzieć, że pojawię się dopiero w setnej. A teraz zapraszam do części graficznej.

Już standardowo: przed pobraniem czegokolwiek zapoznajcie się z regulaminem.


Sygnatury:
(z początku stycznia)

Nagłówki:
(wyzwania na War of Beast)

Współprace:
(po kolei od lewej poziomo: Renfri, Misao, Tiny Fox, StrayHeart, Raisa, Yassmine)

Koloryzacje psd:

Speedarty:
1| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Tekstury:
To wszystko na dziś. Czekam na wasze opinie poniżej. 

17 komentarzy:

  1. District 13
    Ta notka jest bajeczna ! Sygnaturki są prześliczne, chyba przedostatnia to mój faworyt. Z nagłówków nie jestem wstanie wybrac najlepszego. Po prostu każdy jest śliczny, dopracowany, dopieszczony, przepiękny. Kolory i dobranie elementów no po prostu bajka! Nic dodac nic ując. Pobieram koloryzacje !
    Pozdrawiam gorąco i czekam na 100 notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że notka przypadła ci do gustu :>
      Niech koloryzacje służą.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Czy ja widzę Wade ne pierwszym nagłówku ze współprac. O. Mój. Boże. Umarłam, umarłam i nie zmartwychwstanę! Od dzisiaj ubóstwiam Wasze prace xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazę robiła Renfri, więc to jej wybór. Ale oczywiście cieszę się, że ci się podoba. :>

      Usuń
  3. Wow. Prace są świetne. :3 Trudno mi jest wybrać faworyta. Pobieram koloryzacje i czekam na setkę. :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że prace ci się podobają.
      Miłego korzystania z koloryzacji.
      Przypominam tylko o regulaminie następnym razem. :>
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  4. District 13
    Pobieram tekstury i koloryzacje :D

    Co do faworytów: wstępna sygnaturka, trzecia sygnaturka i nagłówek z współpracy z Yass :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech dodatki służą :>
      Cieszę się, że te prace ci się podobają :)

      Usuń
  5. Kurczę *O* te nagłówki tak mi się podobają, że nie potrafię wybrać faworyta xDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. District 13
    Zakochałam się w 1,2 i 5 twojej pracy, no boskie są *.*
    Pobieram tekstury #39

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Miłego korzystania.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  7. cudna notka ;) tyle wspaniałych prac, aż nie wiem która lepsza <3
    pobieram teksturki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Miłego korzystania - tylko następnym razem przypominam o regulaminie. :>

      Usuń
  8. District 13: Nagłówek z BANKS <3 I współpraca z Raisą, uwielbiam takie kolorki. Pobieram teksturki, jak zwykle ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. District 13
    3 sygnatura, 3 nagłówek i współpraca z Yass >>>>>>>>>>>>>>> życie.
    Pobieram teksturki c:
    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spidżarty! Spidżarty! <3
    Nagłówek z Misao i Raisą <33
    czemu każda twoja praca mi się podoba :ccc

    OdpowiedzUsuń