3 lutego 2015

94. Remember me for centuries

Cześć! W końcu dodaję samodzielną notkę, a nie podczepiam się do czyjejś! :3 W końcu mam ferie, trochę oddechu od szkoły. Ale tylko trochę. Już na 2 tygodnie po feriach mamy zapowiedziane sprawdziany i kartkówki, że nauczyciele nie mają już gdzie się wcisnąć ;/ Moja genialna szkoła, pozdrawiam. Do tego muszę uzupełnić ponad 80 stron ćwiczeń z francuskiego (spokojnie, jestem już w połowie) i przeczytać lekturę. No i "Niezgodną", o którą męczy mnie koleżanka z klasy. Ale dam radę.

Dzisiaj mam dla was niewiele, a jednocześnie dużo. Większość z tych rzeczy jest stara i oszczędzałam je na 100 notkę, ale już mi się od podobały, więc pomyślałam, że bezsensu jest je dalej trzymać w folderze ;) Oddaję też zamówienia. Zamówień nie przyjmuję. Dwa ostatnie nagłówki były robione niedawno z Invisible <3

Sygnatury:

Nagłówki:

Zamówienia:

Mam nadzieję, że kolory się spodobają ;) Co prawda nie zrobiłam tej czcionki potterowskiej, ale myślę, że ta też się nada ;)

Nie trzymałam się wszystkich wytycznych, zwłaszcza, że nie wiedziałam jakie w końcu kolory chcesz, ale mam nadzieję, że połączenie żółtego i fioletu będzie w porządku :)

To na tyle. Mam nadzieję, że wam się spodobało to, co zostawiłam. :) Możecie też składać propozycje, nie mam już pomysłów z kim mogę zrobić nagłówek, tapetę lub szablon, więc śmiało :3 Wszystkie propozycje rozpatrzę :D
Pozdrawiam <3 

37 komentarzy:

  1. Ten nagłówek z Pilar jest boski! Pomińmy fakt, że bardzo ją lubię, naprawdę wyszedł Ci genialnie! ;)) Tak samo oba szablony, wspaniałe prace! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne sygnatury wszystkie mi się podobają :) ja jakoś takiego talentu do sygnatur nie mam :/ zakochałam się dzisiaj w 2 i przed ostatnim nagłówku no normalnie są boskie! A z szablonów podoba mi się 1 szablon za całokształt bo wszystko do siebie pasuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie sądzę, żeby sygnatury wychodziły mi najlepiej, ale się staram ;)
      Dziękuję bardzo <3
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się drugi i przedostatni nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 5 nagłowek *o* 3, 4 sygnatura <3 Boskie <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, piękny, piękny szablon na mojego bloga! Jestem nim zauroczona, Jeszcze raz ogromne dzięki, no i te piękne zdjęcie Emmy, zakochać się można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że szablon już jest zainstalowany i wygląda cudnie :)

      Usuń
    2. Lucy, mój boże. Twój były szablon był tak piękny, że poprosiłam, by StrayHeart się na nim wzorowała. To zaszczyt być z tobą w jednej notce. xD

      Usuń
  6. Już jest moje zamówienie <3 Dziękuję bardzo. Już instaluję *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zauważyłam, że kolorystyka bardzo podobna, tak jak tło nagłówka i kwiaty, jednak ja zawsze podkreślam, że postaci na szablonach na moim blogu mają być uśmiechnięte i optymistyczne. Wiem że jestem w mniejszości xD

      Usuń
  7. Masz bardzo dużo roboty w ferie, haha! :) Nie powiem, żebym miała mniej, a może i mam jeszcze więcej zajęć, jak do szkoły nie chodzę już od dłuższego czasu :)
    Co do posta...
    Bardzo spodobały mi się dwa nagłówki, a mianowicie trzeci i piąty, kolorystycznie wyszły ci genialnie :) Natomiast z sygnatur faworyta nie wybiorę, bo wszystkie mi się naprawdę bardzo podobają :) Co się tyczy szablonów... Nie jestem jakąś wielką fanką połączenia Draco i Hermiony, jednak pierwszy szablon podoba mi się bardziej pod każdym względem.
    Serdecznie pozdrawiam i udanych ferii życzę!
    /scargraf.blogspot.com - a w wolnej chwili, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, moja szkoła jest cudowna :D
      Dziękuję bardzo, cieszę się strasznie, że Ci się podobają <3
      Też w sumie nie wiem, co wszyscy w nich widzą, ale fajnie razem wyglądają, a i prace z nimi robi się przyjemnie :D
      Również pozdrawiam i dziękuję :**
      W wolnej chwili na pewno wpadnę ;)

      Usuń
  8. 4 sygnatura cudowna - pięknie połączenie kolorów i kontrast, barwy świetnie ze sobą współgrają i ta wygładzona subtelność ;)

    / reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  9. District 13, pobrałam szablon 136, na bloga: http://short-stories-koneko.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam paczki modelek:
    -http://hostuje.net/file.php?id=cbba6e02cfd54204c30f71273355e63f
    -http://hostuje.net/file.php?id=64bd22fd85ff7ae38c09bd67f2f2cc17
    -http://hostuje.net/file.php?id=9f6bf951e79757c60a039ac85061fed7
    -http://hostuje.net/file.php?id=7f3f6ed6e6d4f305e108f2104923f1c0
    -http://hostuje.net/file.php?id=aa79f16bd536f3acf2a21af595163184
    -http://hostuje.net/file.php?id=99c07c1f285e1c1a56111526e1858369
    -http://hostuje.net/file.php?id=e9e111c721f175b6db7ed6488607badb
    http://hostuje.net/file.php?id=caa6478f23594818cc569a840b5d6bda

    Zostaną wykorzystane na blogu http://ablazepassion.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i bardzo dobrze ze zdecydowałaś się na zrobienie notki!!! ♥
    Sygnaturki w twoim wykonaniu są obłędne po prostu! Druga zdecydowanie skradła moje serducho! ♥ Z nagłówków najbardziej podobają drugi, trzeci oraz piąty.
    Czeka na kolejny post od Ciebie. Życzę miłego wypoczynku i pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, nawet nie wiesz jak mi się mordka cieszy, jak to czytam :3
      Dziękuję bardzo! Cieszę się :3
      A ja czekam z post u Ciebie! Na pewno nie zabraknie w nim cudeniek <3
      Również pozdrawiam i dziękuję serdecznie :**

      Usuń
  12. 2 i 4 sygnatura- mistrzostwo *.*
    Z nagłówków najbardziej spodobał mi się 2 i 6.
    Obydwa szablony świetne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Szablon z Jorge Blanco albo Martiną Stoessel:>
    Na pewno byłby cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie przepadam za tematyką Violetty :/

      Usuń
  14. District 13. Pobrałam szablon na bloga: http://diary-violetta.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. District 13

    2.. Chciałabym zamówić szablon. U kogo ( jest mi to do prawdy obojętne )

    3. Podaję :

    a) układ otwarty :D

    b) http://miloscpokonakarzdaprzeszkode.blogspot.com/

    c) zdjęcia :
    http://1.bp.blogspot.com/-Xcwg92_XIFY/UlmNOlO-mHI/AAAAAAAADwo/7hrga3lcnJs/s640/BWXmIfuCUAEd2xS.jpg - nie jestem pewna czy na pewno spełnia wymagania więc w razie czego może być to : http://4.bp.blogspot.com/-4ZwR52k7lkE/UYunaMCAj_I/AAAAAAAAAQI/Efn1kztAd2s/s1600/tumblr_mlijf7vEii1ry9h1po1_500.png Które zdjęcie będzie ci bardziej odpowiadać to wybierz, mi to na prawdę obojętne :)

    d) Everyone needs love

    e) ogólną koncepcję zostawiam dla ciebie, według uznania ;*
    f) roxxy@onet.pl
    4. "expecto auctor"
    I przepraszam jeśli czegoś nie uwzględniłam wiesz szczerze zamawiam to pierwszy raz... I proszę o powiedzenie mi tego, to w przyszłym poscie zamówię tak jak należy :) A jeśli chodzi o zakładkę. To już biorę się na zrobienie zakładki " Strony ". ps: Z góry dziękuję za fatygę, chociaż wiem, że nie podałam tu zbyt szczegółowych danych... Ale na prawdę dla mnie liczy się tylko to, że spojrzycie na ten komentarz i zastanowicie się czy warto :) Jeszcze raz dziękuję, ponieważ wiem, ze zajmuję to dużo pracy :)
    # By Rox xy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha tam po zdaniu :
      To już biorę się na zrobienie zakładki " Strony ".
      To będzie tam też napisane : "szablon" Jak się w to wejdzie pojawi się wasza strona lub link do niej... Może być.? Jeszcze raz dziękuję :)
      # By Rox xy

      Usuń
  16. fajna sygnaturka zapraszam do mnie : http://graphicnina-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. District 13. Pobieram szablon 134, który użyty zostanie na stronie violetta-i-leon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. District 13 Pobieram: http://funkyimg.com/i/JJAf.png na bloga: http://carolinexx-zwiastuno-landia-emerald.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. District 13
    Chciałbym poinformować że pobrałam kilka paczek tekstur. Credit dodam w zakładce kredyty na blogu: leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. District 13
    Pobrałam paczkę tekstur27

    OdpowiedzUsuń