3 lipca 2014

66. Well, maybe I'm in love

Matko, jak ja kocham tę piosenkę... Witam was ponownie! Jak już pewnie zauważyliście, wróciła do nas xslaveex! Teraz pod nickiem Invisible. Mam nadzieję, że cieszycie się, że znów będzie tu dodawać prace. Co do naszej drugiej byłej autorki kas s, ona również wróciła do grafiki i możecie zobaczyć jej prace na jej nowym blogu One Re#ash.
Wracając jeszcze do spraw organizacyjnych, po lewej pojawiła się kolejna sonda. Niedługo (14.07) kończą się staże. Ta sonda jest bardzo ważna, więc bardzo proszę, zagłosujcie jeszcze raz! 
A co u mnie? Dostałam się do szkoły pierwszego wyboru! Najlepsza szkoła w Lublinie <3 Zdawalność matur to 100% a i atmosfera polecana :D Oczywiście nie odbyło się bez wpadek, jak to ze mną... ale mam nadzieję, że z czasem się o tym zapomni... XD Dla ludzi z mojego miasta - dostałam się do Unii!
To chyba tyle... Dzisiejszą notkę przygotowałam wraz z Roug. Fearless i Mrs. Punk :D

Nagłówki:
Przyznam, że jestem bardzo zadowolona z pierwszego nagłówka.
Przedostatnią robiłam z Fearless, a ostatnią z Rosesyllą.

Sygnatury:


Paczka stocków:

Koloryzacje psd:
Przyjmę 1 zamówienie, jeśli mi się spodoba ;)

Roug
Hej miśki! Już (prawie) od tygodnia są wakacje, cieszycie się? Wyjeżdżacie gdzieś? Ja dopiero pod koniec miesiąca. Już nie mogę się doczekać :D Nie przedłużając ukazuje moją część notki: 

 Nagłówki:
Ostatnia była robiona z Fearless.

Szablony:
one-of-my-crazy-dream

Wolne:


pobierz
Ten szablon robiłam z Mrs. Punk. Ona grafikę, ja css.


Koloryzacja psd:

Fearless
Cześć wam ^^
Dawno nic nie dodawałam, a moje prace mogliście znaleźć tylko w notkach tematycznych. Bardzo was przepraszam... Teraz jakoś mnie natchnęło i nie odstępuje od ps'a, w końcu mam wakacje i duużo wolnego. Nie przeciągając moje prace:

Nagłówki 
 
Ostatnia była robiona ze StrayHeart.


Sygnatura:
Nie przyjmuje zamówień!

Mrs. Punk
Hej, dziś oddaję moje wszystkie zamówienia, na razie kolejnych nie przyjmuję, bo czekam na wyniki stażu . Jakby ktoś chciał jakieś poprawki to śmiało pisać.

Sygnatury:



Szablony:
 amnesia-life


psychic-fanfiction-harry

szablon wolny:

Pozdrawiam was serdecznie!

9 komentarzy:

  1. hurricane
    StrayHeart
    Gratuluję dostania się do szkoły kochana! ♥
    Pierwsza sygnaturka jest nieziemska bardzo mi się podoba :) Także nagłówki są boskie. Moje faworyty to 1,4 i 5♥
    Pozostałe 2 sygnaturki tez są cudne <3 Pobieram paczkę stocków i koloryzacje :)
    Roug: 2 i 4 nagłówek najbardziej mi się podoba :) Z szablonów natomiast przedostatni. :D
    Fearless: Nagłówki boskie ale mój faworyt to ten pierwszy. cudnie połączane stocki i zjecie modelki :)
    Mrs. Punk: Wow twoja 2 sygnaturka mnie zaskoczyła! jest cudowna <3 Pozostałe też są ciekawe :) Z szablonów najbardziej mi się podoba przedostatni :)

    Przepraszam za tak marny komentarz ale pisany był w pośpiechu także za błędy nie odpowiadam :D
    Pozdrawiam was cieplutko ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za szablon :) Bardzo mi się podoba, nie zmieniłabym w nim nic i jest już ustawiony na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej dziewczyny! Życzę wam miłych wakacij. Dobrze przejdzimy do waszej wspólnej notki! Fajny pomysł.

    StrayHeart zaczynam od ciebie w końcu jesteś pierwsza.
    Najbardziej z nagłówków przypadł mi do gustu nie wiem. Wiem ambitna odpowiedz, ale naprawdę wszystkie nagłówki są cudowne i chciałabym je zobaczyć przy jakimś szablonie. Każdy element gra ze sobą (Boże też tak bym chciała robić nagłówki) Uważam że nagłówek numer 1 idealnie pasowałby do waszej szabloniarni. Moim zdaniem to nie jest głupi pomysł aby zrobić z niego szablon i ustawić dla tej szabloniarni. Pasowałby perfekcyjnie. Sygnatury cudo. Inaczej opisać nie umiem.

    Roug
    Więc tak najbardziej spodobał mi się nagłówek pierwszy i trzeci. Drugi i ostatni też jest niczego sobie, ale najgorszy jest czwarty. Pierwszy ma wszystko dobrane perfekcyjnie zaś w czwartym jest chaos. Chętnie bym zobaczyła pierwszy nagłówek w jakimś szablonie. Mowa o szablonach więc do nich przejdziemy z szablonów podoba mi się drugi i ostatni. Drugi ma to coś. Jest wszystko na swoim miejscu tak samo w ostatnim. Ładne dobrane kolory, ale układ wole w drugim. Co do pierwszego szablonu czyli zamówienie uważam że wyszedł ci najgorzej ze wszystkich szablonów w tej notce. Trzeci jest podobny do drugiego więc też przypadł mi do gustu.

    Fearless
    Nagłówek pierwszy cudo. Dobrze dobrane elementy w tle i kolory. Cały jest djmfnjdfnvjmnjfd :) Nagłówek drugi jest też bardzo dobry. Idealnie dobrałaś i postać, kolory i elementy w tle. Więc jest dobrze. No i ostatni nagłówek. Muszę przyznać że jest przepiękny, ale jednak wole pierwszy twój. Ten również jest niczego sobie, ale nie przebije pierwszego ;)
    Sygnatura? Nie przypadła mi do gustu, ale nie jest zła. Widziałam o wiele gorsze ;)

    No i Mrs.Punk
    Sygnatury: Ostatni normalnie zabiła mnie. Przepiękna. Zakochałam się. Uwielbiam jak coś jest z gifami, ale ty idealnie dobrałaś wszystko. Tak samo drugi te oko hipnotyzuje *.*
    Pierwsza też jest niczego sobie. Uważam że wszystkie sygnatury mają to coś w sobie.
    Szablony: Uważam że najlepiej wyszedł ci mój. Nie wiem czemu może dlatego że jest dla mnie :D (Dziękuje ci strasznie za ten piękny szablon. Ciągle szukałam jakiegoś który będzie idealny i znalazłam go. Owszem pierwszy raz jak go zobaczyłam to pomyślałam że nie taki chciałam, ale jeszcze raz uważnie się przypatrzyłam i stwierdziłam że to jest to. Tego szukałam. Dziękuje dla mnie jesteś mistrzem. Ukłony ode mnie dla ciebie ♥)
    Ostatni też jest dobry tak samo jak pierwszy. Moim zdaniem najgorzej wyszedł ci drugi :/ No po prostu nie mój gust takich nie lubię wyszedł ci najgorzej, a wiem że stać cie na coś lepszego.

    To wszystko dziewczyny. Pozdrawiam waszą całą ekipę i jeszcze raz dziękuje Mrs. Punk za szablon ;** ♥ + Gratuluje dostanie się do szkoły kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja nie wiem czy mi się udało dostać... Jeszcze nie ma listy wstępnej i się boję co będzie. Mówią, że pewnie się dostanę bo mało chętnych na mój profil, ale i tak mam stresa.
    Ten pierwszy nagłówek to prawdziwe cudeńko. O.O Super! Ja wiedziałam, że jak zrobisz notkę, to będę miała co oglądać. Wszystkie są cudowne, pomijając ostatni z moim końcowym wkładem...... Dobra, już nie marudzę. :D
    Sygnaturki śliczne. O proszę, paczuszka!
    hurricane Kradnę stocki i koloryzację.

    A teraz idziemy do Roug. xd
    Nagłówek z Laną Del Rey jest cudowny!
    Bardzo fajne szablony.

    Feraless zrobiła super nagłówki. Ten pierwszy boski! ♥

    Mrs. Punk - genialne sygnatury. Są cudowne. Piękne szablony. ^^

    Pozdrawiam was serdecznie! <3 Trzymajcie się. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. hurricane
    Wybaczcie, że się nie rozpiszę na temat Waszych prac. To niewybaczalne biorąc pod uwagę ile się narobiłyście, bo jest tego naprawdę sporo. Większość niekwestionowanie mi się podoba. Jest tu kilka prawdziwych perełek, które wpadły mi w oko. Pobieram koloryzacje i stocki. Życzę powodzenia stażystkom! Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sondach sie udzieliłam :) czekam na wasz triumf :)
    Ja na temat grafik się nie wypowiadam, jak zwykle sa piekne. Ale trafiły do mojego serca nagłówki animowane! MRs PUNK zdobyłaś moje serce!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram http://funkyimg.com/i/GXiS.png na ostatnie-spojrzenie.blogspot.com
    Button w kolumnie bocznej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hurricane
    Pobieram ten szablon: http://1.bp.blogspot.com/-p5i4PKw8uug/U7QNhgaNtVI/AAAAAAAAC-s/EvPlfVqs-K8/s1600/podglądcha.png na bloga: http://uciec-przed-swiatem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hasło :"District 13"
    pobieram paczkę stocków i koloryzacje na potrzeby bloga Rockmenowa

    OdpowiedzUsuń