10 lutego 2014

37. Stay Strong...

No więc wypadałoby się przedstawić. Nazywam się Weronika, mam 14 lat i grafiką zajmuję się od roku. Jeszcze dużo pracy przedemną. ;) Interesuję się czytaniem książek oraz lubię pojeździć na rolkach czy tam rowerze. No ja za dużo zbyt o sobie nie lubię mówić, więc może od razu przedstawię wam moje prace.



Jeżeli chcecie zobaczyć więcej moich prac to zapraszam na moje konto:
Mam nadzieję, że prace wam się podobały. Bardzo proszę o różne rady, gdyż jeszcze nie do końca znam wszystkie triki w PS.

4 komentarze:

  1. Prace są naprawdę przyzwoite, szczególnie pierwszy szablon, bardzo ładny *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że moje prace ci się podobają ;)

      Usuń
  2. Ale ładne szablony ^_________^ A ten pierwszy to już szczególnie, jedyne co bym zmieniła to inne tło w tytułach gażetów...może ciemniejsze...ale to tylko moje zdanie
    Natomiast drugi też jest ładny ^^ a może i nawet ładniejszy niż pierwszy...oba piękne ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, następnym razem będę bardziej uważać na kolorystykę ;)

      Usuń