14 września 2013

15. A Thousand Years


 Christina Perri - A Thousand Years

Ehem, a więc kłaniam się wszystkim czytelnikom UH :-) 
Zacznijmy od tego, że wam się przedstawię. A więc z Anglii pisze dla was Natalka aka Aissha. Za kilka dni skończę 17lat, robie się co raz starsza, a pamiętam jak jeszcze niedawno chodziłam do SP Oo.  Nie interesuje was jak wyglądam więc pominę ten fakt, kocham Migusia (obiecałam że to napiszę a obietnic dotrzymuję xD) no i od 3 lat zajmuję się grafiką. Miałam wiele wzlotów i upadków, tysiące razy miałam już ochotę przestać się tym zajmować bo to mi nie wyszło albo tamto ale jednak nadal robie to co kocham a zarazem nienawidzę. 
Na UH znalazłam się dosłowie przez przypadek, kochana Baś (xslaveex) mnie namowila abym się zgłosiła i jestem tu na okres próbny. Mam nadzieję iż przypadne wam do gustu i zostanę już forever. 

A teraz zapraszam na uczte graficzną! 
 sygnatury:

 
Nagłówki: 



 
 Na podstawie instrukcji: breatherain.blogspot.com


Stocki:

textures :

 

PSD: 






Na dziś to tyle, mam nadzieje że cos przypadnie wam do gustu :-) 

Pozdrawiam i życzę miłego następnego tygodnia ;* Buziaki! Aissha.

7 komentarzy:

  1. burned to the ground
    pobieram textury i stocki na blondiee-graphics

    Uwielbiam 2 i 3 sygnaturę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. burned to the ground
    Pobrałam tekstury i PSD na rockowa-artystka.
    Sygnatury i nagłówki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że prace się podobają i mam nadzieję że Psd i textury bd przydatne :-))

      Usuń
  3. burned to the ground
    uwielbiam sygnaturki i naglowki! a najbardziej ten trzeci *.*
    okres probny? pfff co to dla ciebie, cos czuje ze zostaniesz tutaj na dluzej :D
    oczywiscie pobieram niektore psd i texturki oraz stocki . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, jak miło słyszeć takie słowa :-) dziękuję ;*
      Mam nadzieję, że się przydadzą:-D

      Usuń