27 czerwca 2013

4. Everything can change

 
(bazy by me, avki by me, teskstury od Yass, Agusia_ i xslaveex)

Cześć kochani :* Dzisiaj notka po raz kolejny w moim wykonaniu. Cóż mam wam powiedzieć. 
Hmmmm... Właśnie dzisiaj miałam ostatni egzamin w mojej sesji letniej. I na szczęście go zdałam! :D Z 5 egzaminów mam tylko jedną poprawkę na wrzesień. 
Oficjalnie więc mogę stwierdzić, że mam wakacje, przynajmniej miesiąc bez nauki. 
A w poniedziałek wracam w końcu do domu. Wielkie pakowanie i sprzątanie. Eh... nienawidzę tego. To jest najgorsza część mieszkania poza domem na studiach. 
Jutro jakaś mała imprezka może się odbędzie w bardzo kameralnym gronie, bo w sobotę... urodziny. Boże jaka ja stara jestem. Kończyć 22 lata to jakaś porażka jest, szczególnie gdy nie można ich spędzić z kimś dla nas ważnym... 
Jakby ktoś chciał coś konkretnego, to sądzę, że mogę przyjąć kilka zamówień :) 
Dobra. Kończę te smuty, czas na małą dawkę grafiki :) Od nas dla Was!
(c)Kas s

Ikony:
 
 
 Nagłówki:
   
Kliknij w obrazek po podgląd
 
Kliknij w obrazek po podgląd 
 Tutoriale: 
 
Kliknij w obrazek po podgląd (najlepiej zapisać sobie na kompie, bo można lepiej przybliżyć ;) )  
Kliknij w obrazek, aby pobrać

Koloryzacje:
   
Kliknij w obrazek, aby pobrać
 
Kliknij w obrazek, aby pobrać
 
Kliknij w obrazek, aby pobrać
 
Kliknij w obrazek, aby pobrać 
  (c)Stray Heart
 
 Nagłówek:
   
Kliknij w obrazek po podgląd 
 Stocki:
   
Kliknij w obrazek, aby pobrać 
 Koloryzacja:
   
Kliknij w obrazek, aby pobrać 
 Textury do ikon:
   
Kliknij w obrazek, aby pobrać 
 
 Przypominam, że przed pobraniem czegokolwiek z bloga należy zapoznać się z naszym REGULAMINEM. 
Kredyty zostały uzupełnione o blogi, devianty oraz linki do innych stron, z których korzystamy przy tworzeniu naszych prac. 
Mam nadzieje, że nowa dostawa się wam spodoba. :) 
 A na koniec... Życzę wam wszystkim udanych Wakacji! Niech pogoda wam sprzyja! :D

17 komentarzy:

  1. ten z carlosem jest cudowny ,ale ty wiesz o tym Kas s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :D bo robiłam go dla Ciebie przecież :P

      Usuń
  2. burned to the ground
    Pobieram stock'i, instrukcję i Psd'sa :D Sygnatury są prześliczne, może jakaś instrukcja? ;) Szablon wolny też mnie urzekł ;) Drugi nagłówek xslaveex ma cudną kolorystykę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że instrukcje zrozumiesz i z niej skorzystasz ;)
      Hm.m... a jaką instrukcje byś chciała jeszcze? Bo myślałam nad pewną, ale nie wiem czy jest sens takową robić. :P

      Usuń
    2. cieszę się, że sygnaturki ci się spodobały.
      nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, ale chcesz instrukcje do sygny? :D

      Usuń
  3. Pobieram większość rzeczy z tego bloga zamierzam tworzyć bez opamiętania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze dziugu czytaj regulamin! :P
      po drugie, twórz twórz :P chce zobaczyć Twoje twory :P

      Usuń
  4. burned to the ground
    pobrałam stocki , koloryzację i tekstury do ikon

    OdpowiedzUsuń
  5. burned to the ground
    pobieram wszystko co macie teraz i będziecie mieli potem

    OdpowiedzUsuń
  6. burned to the ground
    sygnatury, ikony i pierwszy nagłówek wolny od xslaveex są na moim dysku, a nagłówek właściwie na tapecie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. burned to the ground, pobieram tekstury i stocki ;) Dziękuję :D Nie wspominałam tego wcześniej, ale fajnie że wasze stocki są pogrupowane tematycznie, to znacznie pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna grafika! Wielki talent :)

    Może będziemy się nawzajem informować o najnowszych notkach? Bardzo proszę o odpowiedź w komentarzu na http://ratowanieswiata.blogspot.com/ :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te grafiki w notce:)

    I jak ja Ci zazdroszczę Kaś wakacji.. i że możesz być w domku.. Ja gniję w wwie:/

    Muszę dodać Wasz blog do swoich linków na moim bo nawet nie wiedziałam że istnieje:< :P

    OdpowiedzUsuń
  10. burned to the ground
    Pobieram pierwszą sygnaturę,użyję w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. burned to the ground

    Pobieram stocki

    OdpowiedzUsuń
  12. burned to the ground

    http://imageshack.us/a/img824/2561/zzh0.png <- pobieram ten avatar, ustawiam go na profilu na blogerze.

    OdpowiedzUsuń